Search
چراغ خورشیدی دیواری

چراغ خورشیدی دیواری

چراغ دیواری خورشیدی برای تامین روشنایی مکان هایی که فاقد انشعاب برق هستند، بسیار مفید و کاربردیست. کاربرد دیگر این چراغ در تامین روشنایی جاهاییست که هزینه کابل کشی به دلیل فاصله زیاد از منبع برق مقرون به صرفه نباشد. بنابراین با نصب این چراغ می توان بدون نیاز به برق و کابل کشی روشنایی مکان های مورد نظر را تامین نمود.

این چراغ از ساخته های گروه مهندسی اورمنت نبوده و ساخت کشور چین است.

اجزای چراغ خورشیدی

این چراغ دارای دو عدد باتری قابل شارژ لیتیوم یون 18650 با ولتاژ 3.7 ولت 1200 میلی آمپر ساعت می باشد. یک سلول خورشیدی 5 ولتی در بالای این چراغ برای شارژ باتری ها تعبیه شده است. در قسمت زیرین چراغ، ال ای دی از نوع COB برای روشنایی وجود دارد. یک سنسور تشخیص حرکت PIR ، یک سنسور مادون قرمز IR برای دریافت سیگنال ریموت کنترل و یک کلید فشاری برای فعالسازی چراغ نیز در نظر گرفته شده است. سایر اجزای چراغ خورشیدی دیواری عبارتند از: یک ریموت کنترل، بازو و پایه و پیچ و رولپلاک جهت نصب بر روی دیوار.

توضیح عملکرد چراغ

باتری ها در طول روز هنگام تابش نور خورشید به سلول خورشیدی روی چراغ شارژ می شوند. در طول شب با تردد افراد در ناحیه دید سنسور PIR چراغ روشن می شود. در صورتی که پس از روشن شدن چراغ تا 30 ثانیه ترددی رخ ندهد، چراغ خاموش می گردد. با این قابلیت در مصرف انرژی باتری ها صرفه جویی می گردد. به وسیله ریموت کنترل می توان علاوه بر روشن و خاموش کردن چراغ سه مد کاری آن را نیز انتخاب نمود.

مدهای سه گانه برای استفاده بهینه از چراغ

مد 1 : در این حالت با رویت افراد لامپ با حداکثر نور روشن خواهد شد و با عبور از محوطه دید سنسور بعد از 30 ثانیه خاموش می شود. در این حالت اگر فرد به مدت 30 ثانیه در ناحیه دید چراغ بی حرکت بماند، لامپ خاموش می شود. برای فعالسازی این حالت، ریموت کنترل را به سمت چراغ بگیرید و کلید MODE1 را فشار دهید.

مد 2 : در این حالت لامپ همواره با نور ضعیف روشن می ماند. با رویت افراد نور لامپ به حداکثر مقدار خود می رسد و با عبور از ناحیه دید سنسور پس از 30 ثانیه شدت نور دوباره ضعیف می شود. در این حالت اگر فرد به مدت 30 ثانیه در ناحیه دید چراغ بی حرکت بماند، شدت نور لامپ ضعیف می ماند. برای فعالسازی این حالت، ریموت کنترل را به سمت چراغ بگیرید و کلید MODE2 را فشار دهید.

مد 3 : در این حالت، لامپ با شدت نور %50 به مدت یک دقیقه روشن می ماند و سپس در طول یک ساعت، شدت نور کاهش می یابد و به مقدار %10 می رسد. برای فعالسازی این حالت، ریموت کنترل را به سمت چراغ بگیرید و کلید MODE3 را فشار دهید.

نکات مهم قبل از استفاده از محصول:

  1. هنگام استفاده از محصول برای اولین بار، لطفا” قبل از راه اندازی چند ساعت فرصت شارژ باتری ها را توسط سلول خورشیدی بدهید.
  2. برای راه اندازی و فعالسازی ریموت کنترل، کلید روی چراغ را به مدت 3 ثانیه فشار دهید.
  3. در هنگام نصب چراغ مطمئن شوید که سلول خورشیدی مستقیما” نور خورشید را دریافت خواهد کرد.

کاربردهای چراغ دیواری خورشیدی

  • حیاط خانه های مسکونی
  • باغ ها و زمین های کشاورزی
  • ویلا و اماکن تفریحی
  • هر گونه محلی که فاقد انشعاب برق و یا محدودیت کابل کشی دارد.

در قسمت زیر تصاویر محصول را مشاهده می کنید:

برای استعلام قیمت و خرید محصول تماس بگیرید.




رفتن به نوار ابزار